10 februari.. :D



Hejhej:D Hoppas ni alla mår bra, för det gör väl jag elr har ont i huvuder men det var ju inte ett dugg ovanligt :( Idag såå gjorde jag äntligen mitt gymnasieval, har ju gjort det förut men kommer knabbt ihåg hur man gjorde:P haha men nu äre gjorde iaf:D Skönt det :D Såå nu ska jag väl bara sitta här o ta det lugnt sen blire mat, o sen lite senare Andra Avenyn såklart ;)<3 Bästa:D Imorgon blire väl att gå till skolan tror jag om jag inte har för ont i huvudet, men ska väl ditt sen får vi se vad som händer o sker:D Hoppas det blir en bra dag imorgon iaf, men annars får man väl göra det till en bra dag :) aa o nu äre bara 2 dagar kvar tills jag får träffa min Älskling yeeeeeeeeeeeeees<3<3<3 elr 3 fast räknar inte med fredagen eftersom jag träffar ju honom dååå <3 Kommer bli bäst o han ska vara hemma jätttte länge nu :D<3<3<3 

jahaaani:D
nae nu ska jag inte sitta här o tråka ut er mera :P haha:) men skriver väl nån dag igen :)<3
Ha det bra alla ni människor där ute ;)

Jag saknar dig bästavän, o jag hoppas du vet att jag tänker på dig:(<3

Älskling saknar dig:( men får ju äntligen träffa dig snart<3
Du är mitt allt kom ihåg det<3 jag älskar dig mest av allting på helahela jorden det menar jag verkligen<3
Mitt hjärta föralltid<3

Kommentarer
Postat av: sofielius

Jag tänker på dig <3

2009-02-10 @ 21:47:11
Postat av: hanna

sötis :D

2009-03-05 @ 18:34:35
URL: http://suuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0