15 februari ;)

Hejhej :D

Hoppas alla mår bra :D Idag såå har jag o bebis bara varit hemma sen såå åkte vi till farmor med pappiis o åt lunch :D<3 sen så åkte vi hem igen :D O nu såå är vi hos älsklingpälskling<3 Sitter här o nu har han kommit på att han ska träna med Täda (Dennis) :D haha :D får se om jag med tränar :P hahah naeedåå skojja idioter :P menmen imorgon blire o åka till stan o åka till john bauer ;) haha dääni ;) Älskling är ju hemma en hel vecka nu jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<3 menmen ni får ha det såå bra såå får vi se när jag skriver igen;)

Älsklingpälskling jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: hanna

sötan <3

2009-02-19 @ 14:32:27
URL: http://suuff.blogg.se/
Postat av: älskling <3

Älskling, nu sover du men jag tittar på dig hela tiden, du vet inte hur fin du är när du sover. Du är så underbart fin & söt <3 Älskling du vet inte hur glad jag är att du har orkat vart med mig hela lovet, jag är jätte glad att jag har fått vara med dig så här mkt, det betyder allt för mig <3



Älskling förlåt om jag är lite hård mot dig ibland, jag tänker bara för mkt ibland och så är det inte alltid positivt. Då blir jag i ställer ledsen och arg på dig : / för att du sitter närmast :( men du ska veta att jag alltid älskar dig lika mkt ändå <3



Älskling jag mins första dagarna vi började kramas i skolan, det pirra alltid lika mkt när jag såg dig i skolan. Jag bara längta till nästa skoldag för att få krama dig (A). Du har alltid varit lite speciell för mig fast på ett positivt sätt <3 Det var så som jag blev kär i dig <3 för var dag så tyckte jag mer & mer om dig <3 Jag tänkte på dig på nätterna och så blev jag så glad när du var inne på msn för då viste jag att vi skulle skriva (A) Vi hade alltid så kul på msn. Jag kommer ihog när du sa att jag var så rolig och prata med på msn i skola, då blev jag jätte glad bara att jag inte visa det men inombords så vara jag jätte glad, hjärtat bara hoppade inom mig <3



Älskling jag skriver det här för att jag vill försöka berätta hur mkt jag älskar dig <3 för det känns som om jag inte visar någon kärlek alls till dig :( Så då försöker jag berätta för dig med ord i stället <3 Men det räcker igentligen inte, för det går inte berätta med ord, men jag gjorde i alla fall ett försök <3 Nu Känns det lite bättre för mig att jag har skrivit det här till dig <3 för jag känner mig alltid så dum och elak mot dig :( <3



20/3-08 kommer alltid att finnas i mitt häjrta ! <3<3<3 Du vet inte hur långt i det datumet sitter i mitt hjärta <3 Det kommer längre och längre in för var dag <3



Älskling jag är förevigt din, BARA DIN <3

Vi föralltid, FÖRALLTID ÄLSKLING <3<3<3



Jag kommer aldrig glömma dig vad som en händer <3 Jag ber och bönar varje dag för att det alltid ska vara du och jag <3 Jag är så otroligt rädd att du ska hitta någon annan när jag inte är hemma :( <3 Men jag har ett jätte stort förtroende för dig och vet att du aldrig skulle göra något sånt mot mig, men ändå är jag rädd :( <3



ÄLSKLING, JAG ÄLSKAR DIG <3<3<3

2009-02-21 @ 03:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0