3 februari.. :D



heejheeej:D jaa nu äre ju såå här att som ni vet är min data cp så han tar inte imot bloggen, han tycker att det är ett visus så när jag försöker komma in så blir hela datan knäpp, såå dåå kan man inte göra nånting ;O menmen så dåå blire att jag får skriva nåra inlägg när jag får låna andra datorer. Som nu, nu sitter jag här o väntar på min systeryster som är på möte, jag sitter allså på hennes jobb o väntar:D Sedan ska vi väl åka nåra ärenden tror jag:P, men sen ska vi hem till henne o fira lilla oliver ( min systers son, haha aa jag är allså moster ;) ) fast han är inte såå liten längre för han fyller faktiskt 15 år idag :D hihi <3 menmen sen får vi se vad somm händer :D imorgon såå ska jag väl till skolan sen får vi se vad jag gör efter :D<3 Hoppas alla ni mår bra iaf :D

Grattis oliver på 15 års-dagen :D<3

Älskling du ska veta att du är otroligt saknad :( jag tänker på dig helahela tiden:(<3 o kom ihåg att du är mitt allt<3 Jag älskar dig mest av allting på hela jorden mitt hjärta <3 Föralltid vi älskling<3

Kommentarer
Postat av: Älskliing

Älskling :) hoppas oliver har haft en bra dag :)



Älskliing du förstår inte hur saknad du är av mig, jag tänker på dig hela tiden <3 Det ändå jag vill är att komma hem och vara med dig jämt och ständigt! <3 du är mitt allt och det menar jag <3 utan dig är jag ingeting <3 Jag älskar dig så otrligt mkt <3 JAG ÄLSKAR DIG <3 du & jag = föralltid <3<3<3

2009-02-08 @ 19:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0