5/2-09.. :D

hejhej :D fick låna olivers data ( min syster son) såå därför skriver jag ett litet inlägg tänkte jag :D idag såå gick jag till skolan o allt va bra där, en bra dag i skolan helt enkelt :D o det är ju tur att det finns nåra såna ocksåå för annars skulle man aldrig orka med skolan :P haha naee dåå men sedan såå åkte jag, pappa o systeryster till sjukhuset o allt gick bra där som tur va :) sen såå följde jag med systeryster hem o ska sova här :) Duschade typ nyss o sen kollade på när jessica klippte oliver :P hahah, men nu sitter jag här o som sagt tänkte skriva lite när jag äntligen fick låna datan :P hihi:)

Menmen för övrigt såå saknar jag min älskling nått otroligt mycke :*(<3 jag tänker på dig hela tiden<3 Jag älskar dig mest av allt mitt hjärta<3
Föralltid vi Älsklingpälskling<3

Hoppas allt är bra med er människor :D

Kommentarer
Postat av: julia

tur att det gick bra på sjukhuset, gumman!

2009-02-06 @ 20:26:34
URL: http://lekmeddockan.blogg.se/
Postat av: älskliing

Älskling jag tänker på dig hela tiden <3 Jag älskar dig mest av allt (L) du och ja föralltid <3<3<3

2009-02-08 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0