17 september 2009



Tjenare bloggen!!

För tillfället är jag hemma o sitter lite här D: Kom typ nyss hem från skolan, bärjade 10 över 8 o slutade typ 12 as skönt måste jag säga :D haha :P Sen ska jag äta lite o sen dra in till stan med pappsen, sen vid 6 åker jag till systeryster o ska hjälpa henne att packa lite :D Imorgon blire att gå i skolan först, fast skönt att man får sovmorgon ändå :D börjar 10 så det är bara bra D: går bara till 12 så, sen får vi se vad som händer på eftermiddagen:D menmen hoppas ni alla har det bra o så haha :D Så får vi se när jag skriver nästa gång, men det blir snart får vi hoppas :)

Jag älskar dig mitt hjärta<3

Kommentarer
Postat av: hanna

du är så söt sara :D

2009-09-22 @ 12:17:13
URL: http://suuff.blogg.se/
Postat av: Antoniiaaa :D

Jag äskar dig med snuttan<3

2009-09-24 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0