12 september-2009

Hej bloggen!!
vet att jag inte skrivit på typ as länge, men det beror på att jag aldrig typ är inne på datan (jobbigt att sätta på den) haha! menmen livet rullar väl på, är väl inte bästa tiden i mitt liv just nu, men det funkar.. det kommer bli bättre med tidens gång det vet jag :D så får vara lycklig för det:D
I morse så vaknade jag brevid min älskling som ska ha svensexa för sin bror som gifter sig nästa helg :D
ja så därför kom pappi o hämtade mig o sen åkte vi hem :D sen typ vid 1 så åkte pappa o lämnade mig hos sofie så nu sitter jag här o har tid att skriva lite för en gång skull :D Just nu är hon inne o duschar o efter det får i se vad som händer :D Aa sen ikväll blire o åka hem o sätta sig framför tv:n med godis o go-saker det kan jag lova haha :D Nästa helg blir o hjälpa systeryster att flytta och så :D kommer bli bra tror jag :D
Och då måste jag passa på att säga att jag ska bli MOSTER igen hihi ni kan aldrig föreställa er hur jävla glad jag är asså, har väntat o väntat på att bli moster igen o äntligen hihi<3 min syster blir bara större o större o man blir bara gladare för varje dag när man ser att allt är som det ska :D
Det kan jag lova att det kommer bli mosters lilla gullunge!<3

Nästa helg är det också ett och ett halvt år sen jag träffade min prins<3 mitt allt o mitt liv så är det bara<3 Jag älskar dig mest av allt o det är föralltid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0