23 februari 2010

Hej snart är det duschen för min del när jag skrivit klart här. Men först vill jag bara berätta att den 3 februari 23.15 blev jag moster igen åt världens finaste prinsessa. Nova Olivia Elisabeth 50 cm lång och vägde 3290 gram. världens lyckligaste moster ska jag tala om, är så otroligt stolt när jag ser på henne och när jag håller henne i min famn. Så nu vet alla att jag är världens lyckligaste <3 Så idag bär det åt till Linköping med pluttilutt, ska vara hos min systeryster o bara mysa heeeelaaaaaa tiden. Nu ska jag ta mig i kragen o gå in o duscha för snart kommer älsklingen och då ska vi göra mat, sen åkeeeer vi till världens bästa systeryster o världens finaste Nooooviiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0